wtorek, 25 listopada 2014

Cuteharajuku review!

Kilka tygodni temu udało mi się rozpocząć współpracę w internetowym butikiem "cuteharajuku".
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia ich strony i przejrzenia ślicznych ubranek <3
Sama pokusiłam się o słodkie rajtki o których marzyłam od dłuższego czasu i bluzę z uroczymi uszkami i ząbkami. ( ≧Д≦)

Few weeks ago I started cooperation with web shop "cuteharajuku"
I invite you to check it out and look for some pretty clothes <3
I've bought cute tights that I dreamed of for a long time and a sweatshirt with adorable ears and teeth. ( ≧Д≦)

໒( ᓀ ‸ ᓂ )७Rajtuzki <3 (Jak zwykle jak klikniesz na zdjęcie, przekieruje Cię na strone produktu)
໒( ᓀ ‸ ᓂ )७ The tights <3 (as always if you click on the photo it will take you to the product site)
 。゚゚(」。≧□≦)」Please don't mind my fat legs and ENJOY THE STARS
。゚゚(」。≧□≦)」Nie zwracajcie uwagi na moje grube nóżki i PODZIWIAJCIE GWIAZDKI
Me, Mr.Bubbles and my great tights! Also look at my t-shirt designed by great Rysowanki!
Ja, Mr.Bubbles i moje wspaniałe rajtki! Spójrzcie też na mój t-shirt zaprojektowany przez niesamowitą Rysowanki!

Quality: 10/10 - they survied washing a few times and the print is undemaged
Look: 8/10 - the cloud print is very light, almost invisible but i usually cover it with my skirt so it's ok
Comfort : 8/10 They are a bit too low waisted and I think that for a person taller than 170 they might be too short.
Final Mark : 9/10

Jakość: 10/10 - przeżyły kilka prań i print jest nienaruszony
wygląd 8/10 - od początku chmurki są prawie nie widoczne, ale i tak najczęściej ukrywam je pod spódnicą :3
Wygoda: 8/10. Mają troszkę na niską talię i myślę, że dla osoby wyższej niż 170 cm mogą być za krótkie.
Końcowa ocena: 9/10
And the last thing, a sweatshirt. 
It's comfy, warm(It's freezing out there in Poland!)and very cute.  (。ò ∀ ó。)
I ostatnia rzecz, bluza. Jest wygodna, ciepła i bardzo urocza  ‾͟͟(。ò ∀ ó。)

Comfort: 9/10 I've bought and XL and wished for oversized one, and instead it is a bit too short for my standards( I usually have long, oversized clothes)
Look: 10/10 I find it a bit too short for myslef, but in fact it's in perfect size and fits well.
Quality: 10/10 It's from nice, warm and soft fabric and the print is very good.

Wygoda: 9/10 Kupiłam rozmiar XL i miałam nadzieje, na oversize ale otrzymałam produkt trochę na bardzo dopasowany na moje standardy (zwykle nosze bardzo duże, długie ubrania)
Wygląd 10/10: Mimo, że na na mój gust bluza jest troszkę za krótka to jest w idealnym rozmiarze.
Jakość: 10/10 Jest wykonana z miłego, ciepłego i miękkiego materiału, print jest świetnie wykonany

Możecie też użyć kodu promocyjnego "thatssocreepy" i otrzymacie 10% zniżki na zakupy!



4 komentarze:

  1. Rajtki przeurocze i wcale nie masz grubych nóg!

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz grubych nóżek >_< Rajtki bardzo fajnie się prezentują, bluza z resztą też ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że zagraniczna stronka ;-; świetne rzeczy ale w dolarach trzeba płacić._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie! Można bez problemu zapłacić złotówkami systemem paypal (tym samym na którym działa cały ebay) :) Za wszystkie moje zakupy nim płacę, jest absolutnie bezpieczny ;)

      Usuń