wtorek, 7 października 2014

2. Sheinside review!

Hi Kittens <3
How was your week? My clothes from sheinside.com arrived today so i decided to make a review :)
Hej kotki <3
Jak tam wasz tydzień? Moje ubrania z sheinside.com dotarły do mnie dziś więc postanowiłam napisać recenzje :)

I've bought 3 things on sale few weeks ago. 
Kupiłam 3 rzeczy na wyprzedaży kilka tygodni temu.

Click on a photo, to go to item's site.
Kliknij na zdjęciu by przejść do strony przedmiotu.

1. Sweater
2. Sweter


I think that was my best choice, it's comfy, warm and nice in touch. The only com of it is short back, so i will have to wear it with high waisted things or with long shirts. 
Uważam, że to mój najlepszy wybór. Jest wygodny, cieplutki i miły w dotyku. Jedynym minusem, jest krótki tył przez co będę musiała nosić go z rzeczami o wysokiej talii, lub z długimi bluzkami.

2.Sunglasses
2. Okulary przeciwsłoneczne

My second choice was round sunglasses, I wanted them pretty badly for some time and since they were on sale, i took one pair. I was scared, that i will look awful, because round faces like mine usually don't match round glasses. Lucky, I found out that they will look good as long as the frames are thick! 
Moim drugim wyborem były okulary przeciwsłoneczne. Bardzo je chciałam już od jakiegoś czasu, ale kiedy pojawiły się na przecenie postanowiłam je kupić. Bałam się, e będę wyglądać okropnie ponieważ ludzie o okrągłych twarzach zwykle nie wyglądają najlepiej w okrągłych okularach. Na szczęście odkryłam, że wyglądam w nich dobrze kiedy oprawki są grube!

fun fact: Did you know that in japanesse "nose" is "hana"? Also you spell "flower" as "hana"! Only the signs are different!
fun fact: Wiedzieliście, że po japońsku nos to "hana"? Kwiat także czyta się jako "hana"! Jedynie zapis się różni!

3. Blouse
3. Koszula

My last, and worst choice.Good sites are: nice print, nsoft in touch, pretty colour. Sadly, the sleeves are sewed in too low, what makes it not comfortable, but i'm sure I will find a way to wear it, i love the print!
Mój ostatni, najgorszy wybór. Dobre strony to: ładny nadruk, przyjemne w dotyku, ładny kolor. Niestety rękawy zostały wszyte zbyt nisko co czyni koszule niewygodną, ale jestem pewna, że znajdę sposób by ją nosić, pokochałam nadruk!
The last thing I want to talk about: shipping. It was fast, with tracking number and in my case it was free ( you can get free shipping when your shopping are worth 30$ or more) and it takes from 15 to 28 days. I recived my goods in 3 weeks, so not so bad. 
Ostatnią rzeczą którą chce omówić to wysyłka. Była szybka, z numerem namierzającym i w moim przypadku darmowa (możesz otrzymać darmową wysyłkę jeżeli twoje zakupy będą warte 30$ lub więcej) i zwykle zajmuje od 15 do 28 dni. Otrzymałam moje rzeczy po 3 tygodniach więc nie tak źle. 

Mr. Bubbles <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz